tisdag 4 september 2012

Inget är som i väntans stunder...

Inga paket idag har anlänt, men klockan är bara 9 på morgonen.. :-)

Sitter och läser lite sockerkonstböcker innan frukosten och det inspirerar mig mest att göra overkliga söta figurer än verklighetsinspirerade blommor.. Dessa böckerna hittade jag på biblioteket igår när jag hjälpte till med läxhjälpen.
Bokus: 158kr. (eng)
cdon: 159kr. Första svenska boken om sockerkonst.


Får blir av detta idag, iaf lite förberedelser inför att testa att göra blommor.. Blomsterboken har utgått, på de flesta blommor, från rosstansen. Vi får se om jag kan fixa det lika bra.. :-P

Blir lite roliga figurer också.. kanske kan lägga ut dem i bloggen om ni vill köpa dem.. För jag ser att ni läser även om ni inte kommenterar.. :-) Inga hutlösa priser, men frakten måste ju täckas.. ;-)

Kram på er.. så hörs vi kanske mer under dagen.. annars imorgon igen.

Gi-frukost.. :-)

Inga kommentarer: