lördag 9 maj 2009

Det är nästan vår..

Idag har vi haft dammsugaren isärplockad av två pilliga killar, en bor i samma lägenhet som jag.. ♥
Maskinen fungerar ju också så det är ju ett stort + ska ni veta.. Ibland fungerar inte sakerna som man vill efter klåfingriga killar på besök.. ☺

Just nu står de i förrådet och pillar på nästa projekt: Cyklarna. ja dessa ska tydligen vårtrimmas och pillas på. helt ok för mig som dock börjar bli hungrig...

"Vad blir det för mat" står det på vår matlista på kylskåpet, men rutorna för veckodagarna är tomma, den följs lagom dåligt slaviskt, så det blir till att hitta på något trevligt. Jo det står iofs "Party- all night long" på Lördag/söndag vilket innebär att vi får göra vad vi vill.

Kom på att Felix Crispies är en höjdare när fantasin tryter. Med klyftpotatis och broccoli blir det idag. Dipsås blir troligtvis en sweetchili/cremefraiche/mangchutney-blanding eller en varm fisksås typ Hollandaise (pulver från Eldorado är helt ok).

Sedan skall pojkarna tydligen pimpla öl.. Åbro's kravmärkta är en höjdare.. Vad f*n ska jag göra? Måla mina krukor när dom sitter och tjötar? lagom spännande, jag vill måla mina krukor ensam, när ingen hänger över axeln... Men vi får väl se hur det slutar!

Åter till potatisskalningen! Over and out!

2 kommentarer:

NoOne sa...

*Hihi*...Önskar Dig en Trevlig Lörda'kväll trots allt,vännen :)
Jam & Kram pårej ♥...

Unknown sa...

tack ♥