måndag 11 maj 2009

Åh vad skönt när man blir sparkad i baken av vännerna!!

Ja det dock inte därför min status är som den är på Facebook.. Blåmärket på baken är av annan anledning, jag föll i en trappa hos en kompis i helgen... Aj aj.. Men ok, det var de två sista stegen så..
man har en mjuk rumpa trots allt. Inget brutet..


MEN nu ska vi ta och snacka om det som jag eg ville prata om. Vänner och deras sparkar!
hihi.. en komps till mig är på bantningskurer och har sina tips.
Ska skicka en bok och vara stöd för mig. Vi ska träffas för promenader och gemensamt laga rätt måltider.. Ja spåret vi ska köra på är GI och det får vi se om det fungerar för mig. Vill inte vara väga som jag gör och hatar att kläderna är för små, halsbanden sambon köpt är för korta.. Nej jag ska allt börja röra mig och äta bättre from idag!

Bort med skräpmat, godis, pasta, bröd etc. och massa grönt, kött, frukt, te, protein i allmänt är bra. :-)

Wish me good luck!

1 kommentar:

NoOne sa...

Ger en ***LyckoSpark***Där Bak :)
Detta fixar du! *Kram*,vännen!!!