onsdag 21 maj 2008

Nu börjar det bli verklighet..


Idag har vi varit hos veterinären för besiktning och det betyder att inom 1v kommer min sista kattunge att flytta.

Jag älskar alla mina kattungar djupt och de alla sätter sina spår i ens hjärta. Tyvärr förstår inte alla kattungeköpare detta och tror att bara för att man sålt en katt så vill man inte veta av den sedan.. Så mycket missförstånd, men i en enda mening försöker jag förtydliga:

Hur gammal katten än blir, vad som än händer, minsta lilla eller största händelse i livet, får ni problem att behålla katten eller måste flytta, SNÄLLA meddela mig- Jag vill veta, det är det enda jag kräver, om jag nu måste kräva något!

Hoppas ingen känner sig tvingad att höra av sig, men jag bryr mig! *snyft* mina pälsbollar..
Men en dag ska jag behålla en ur kullen- då vet jag iaf vart jag har den. ;-)

Inga kommentarer: