måndag 7 januari 2013

Fullt upp

Ja till trots att man är ledig så är man ändå inte ledig. :-)
I helgen vart den flyttstäd hos svärisarna och det tog musten ur mig, blev kall och huttrade på vägen hem och efter en värmande måltid och het dusch slocknade jag och vaknade i söndags väldigt utmattad.
Stressade i mig frukosten och började rensa ut julen. För att på kvällen försöka äta igen med en känsla av att ha hela huvudet fullt av varm bomull.. Magen sa stopp efter en pytteliten portion. Somnade med feber och huvudverk och vaknade med feber och huvudverk. Den gav dock med sig efter en dusch, lite febernedsättande och en dag i soffan. Magen har dock inte återhämtat sig efter lördagens fettchock från kinarestaurangen.. uj uj.. Men jag överlever.
Har lite lock för öronen just nu men jag hoppas att det inte bådar influensa utan att det bara är huvudverken som är lite lommig och återkommande efter en dag utan den.. Hoppas den är boven.

Så nu är det testamenten som skall gå igenom, lägenhetsvisning att gå på, skolarbeten som skall kompletteras och ja tillfriskna som gäller i veckan. :-)

Hoppas det händer roligare saker i ditt liv. :-)
Här är lite foton från helgens katthändelser.. Qotten sover i sin säng är min favorit då han alltid sover där när jag sover i min säng.. Är jag inte i sängen så är inte han i sin säng. <3 font="font">






Inga kommentarer: