måndag 8 oktober 2012

Postens hantering av mitt klagomål

Svar från posten ang en ej utkörd leverans som påstods levererats:

"Hej, tack för din synpunkt för kolliid xxxxxxxxxx.

Mycket tråkigt att leverans inte fungerat. Jag har fått svar från ansvarig på filialen, se nedan;

Jag har pratat med berörd chaufför angående denna leverans idag. Han sökte upp hennes telefonnummer på hitta/eniro.se och ringde men fick inget svar. I och med att paketet var ganska tungt och att han inte fick svar på telefon så gick han aldrig upp i trapphuset. Jag har meddelat att han måste springa upp i trapphuset och ringa på dörren innan avisering sker. Han vet exakt var kunden bor och hur det fungerar med portlås.
Med vänlig hälsning posten"

Duktigt att de pratat om det, men vart är mitt plåster på såret?
Killen ringde ju igen på avtalad leveransdag och då svarade jag som tur var. Men hade jag inte gjort det, hade de gjort samma sak igen? Jag vill inte veta... suck, undrar om de lärt sig något på det här... tvivlar.

Inga kommentarer: