onsdag 3 oktober 2012

Posten är inte att lita på

De har nu slarvat bort ett 30kg tungt paket med bredd och höjd och längd över metern.. HUR?
Inte nog med det, de påstår att de kört ut dem till mig, trots att jag varit hemma och min sambo.. men inget pling på dörren, inget pling på kodlåsets telefon, ingen gul bil utanför mitt hem.. (jag ser rakt ut på gatan från hela hemmet)
Och när jag ringer vet de ingenting.. Tar emot ett klagomål, hittar ett av två paket på utlämningsstället.

Får två avier i lådan igår och åker till två olika utlämningsställen.. Den första har mitt paket och stänger direkt efter att vi åkt. Den andra kan inte hitta paketet och ber oss kolla med det andra stället (som är stängt) BRA jävla posth*lvete!!

Så nu skall jag strax ringa och kräva kompensation för just onödigt åkande, fortsätta beklaga mig över att de INTE kört ut trots att de sagt det, att de slarvat bort mitt paket värde 900kr.. Lägg ner posten- de fungerar ju inte!!

Inga kommentarer: