onsdag 12 september 2012

Scrap-book-prylar säljes

Jag har fått ett överflöd av lite papper och en sax som jag så gärna vill hitta ny ägare åt.
Vore synd att slänga men jag får inte plats..

Så här är det jag har att sälja:

Allt ihopa. (se detaljerad lista nedan)

Mönster på saxens klippsnitt.

Mönsterarken där 1 ark saknas på
mönstret längst ner till höger.

Well-pappen. Vinrött med svarta "stänk",
blått med "bambublad", svart med guldstänk,
blått med svart "stänk"

 

  • Mönstersax, oanvänd i förpackning: "ojämn kant" (50kr)
  • 4 olikfärgade wellpapp-ark i rött, blått och svart där vissa har stänk av guld eller en mörkare/ljusare nyans av sig själv. ca 6-10ark av varje, ca 5x10cm. (20kr)
  • A4, A5 och A6 ark i olika tjocklekar och färger, de flesta syns på bilden. (20kr)
  • 50 tunnare ark i gråskalans alla färger i blommor och hjärtan. (5 ark per mönster, 10mönster finns. 1ark saknas av det sista mönstret) ca 15x15cm. (50kr)

För allt i hop 100kr + frakt (ca 40kr). 


Skicka ett mail till [sandra . simonsson snabelA gmail . com] (jag vill inte ha spam, där av särskrivningen) :-( sorry.

Hejs svejs!

Inga kommentarer: