onsdag 19 september 2012

Dag 3 med GI-metoden

Hej alla glada!

Jag har sedan april lagt av med bröd och yoghurt till frukost + promenera minst 1h per gång och ca 2-3ggr/v, rasade ca 6kg på 4mån, stått still ett tag men oftast rasat 1kg/v.

Nu har jag sparkat igång med hjälp av boken "6kg på 6v" jag lånat av en kompis och på dag tre är sötsuget riktigt illa.. Jag åt en massa godis i helgen så jag antar att det ska ut nu.. :-)

Nej jag kör inte GI stenhårt, jag anser att det är ohälsosamt att dietera sig på en viss diet.. Variation mår kroppen av och eftersom jag redan kickstartat så tar jag det lugnt och njuter av något gott på helgen.. kanske en pizza (med bröd) eller så. :-)

Så chill och hoppas dagen blir bra.. :-)Dagens frukost: havregrynsgröt med hemlagat äpplemos.. Mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns lakritspastiller som är helt socker och sötningsmedels fria! Prova dem jätte goda rent lakrits är helt gi vänligt

Unknown sa...

oh, tackar för tipset. :-)