måndag 24 september 2012

0kg

Ja den här dieten börjar inte på bästa sätt, men jag ska nog vara tacksam att vågen inte pekar uppåt.. Att inte ha förlorat ett endaste gram på 1v  med träning 3ggr a' 1h och skippat allt vad kolhydrater heter.. hmm.. Kanske är det en omställning kroppen gör.. Kanske har den hållit krampaktigt tag i de fettmolekyleri min kropp som den egentligen borde förbrukat.. Kanske det blir bättre den här veckan.. om inte går jag tillbaks till min gamla diet: ät vad du vill om så en chokladkaka mitt i veckan och njut av den.. Och rör på dig. :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt vad kolhydraterheter? Åt du inte potatis igår?

Unknown sa...

Anonym: jag har slutat att ta bort kolhydrater.. men jag minskar på dem.. (vem du nu än är)

Anonym sa...

Stärkelsen som finns i tex potatis är som socker och socker blir som bekant fett i kroppen