söndag 26 augusti 2012

HEJSAN!

Det går tyvärr lite trögt här att uppdatera då jag inte fått mobilen att samverka med blogger som jag vill. Hade det fungerat hade ni fått bilder dageligen.. Som när jag hade en 80-talsfest i helgen.. Men men.. Ni får fantisera om hur det hade kunnat se ut. :-P

Julia har nu fått sina ungar och de är närmare 3v. Underbart söta: http://www.skullebo.se/f-kull.html och jag är stolt "mormor".


Nu ska vi se om vi ska scrap-book'a lite eller baka lite figurer.. Vi får se. KRAM och tack för att ni står ut med min dåligt uppdaterade blogg.

PS: jag ska flytta från Borås och kommer att behöva sälja lite saker, är du intresserad av tex mörkbrunt vitrinskåp eller en microvågsugne (1år) eller kanske en 21tum tjocktv med inbyggd VHS-spelare? Hör av dig!

/Sandra och Qotten och Pralinen

Inga kommentarer: