måndag 5 mars 2012

Omplacering av Julia (Joyful Juliette)

Nu har jag insett att jag inte hinner eller har råd att ta de kullar jag vill på "Julia" så jag ser mig om efter registrerade uppfödare som skulle vilja ta kull efter henne (inga som helst krav eller förpliktelser från min sida) eller privatpersoner som vill ha en söt och storhjärtad (och smart) sällskapskatt (kastreras innan leverans).

Har du ett hem (med eller utan kattkompis) till en mycket social katt så vill jag att du hör av dig.
Du bör kunna erbjuda antingen innätad: balkong, uteplats eller rastgård. Har du tid med koppelpromenader är det alltid ett plus. Det enda krav jag har är att Julia ALDRIG får vistas ute själv. Hon är för orädd och totalt ohämmad när det kommer till bilar, människor och andra djur. Hon är också väldigt beroende av att bli styrd när hon går för att veta vad som är rätt eller fel. Hon kan inte bedöma det själv.

Hon kan dock kommandon som "tass", "hopp upp" samt "hopp ner". (med rätt godis och klicker).

Vill du avla måste du vara registrerad uppfödare. Annars kastreras hon innan leverans. Du bör komma och hälsa på henne och oss. För personkemin är väldigt viktig.

Känner du någon som letar katt eller du själv? Hör av dig till: i n f o [@] q u t i e p i e s . s e (ta bort mellanslag och klamrar)
Blocketannons <>

Inga kommentarer: