fredag 3 april 2009

Solen lyser alltid bakom molnen..

Ja, och när den väl behagar komma fram så är den alltid uppskattad, dock lyser den med sin frånvaro just i detta ögonblick (08:36)..

Men äntligen är våren här och man kan få tänka på ljusare tider och vad de för med sig.
Blommor, grillning, mindre kläder, ljusare dagar som framförallt är ljusare längre..

Just nu planerar jag väl lite smått inför utställningen 16-17maj i Bohus. Där ska jag ställa ut mina två katter som jag hoppas tar hem var sitt pris på ett eller annat sätt.. ☺
Innan man kan ta ut segern i förskott måste jag dock se till att katterna blir vaccinerade. Det görs under drop in på onsdagar mellan 14-21.. och så lyckas jag med att inte ha en bil, så att bära två 4kg-katter i var sin bur känns lagom spännande. men det får gå. jobabr dock, som en normal människa, på onsdag och får således åka hem hämta katterna och åka tillbaks, för ja, så passligt är det att jag jobbar i Partille under dagen och ska vaccinera katterna dem i samma kommun, men bor en bra bit därifrån..

Får väl skylla mig själv.

Men sen ser jag bara fram emot att få komma ut lite och vara behövd. Får se om jag hinner gå som assistent och ha hand om Birmabordet + ställa ut mina egna katter.. haha.. vad har jag gett mig in på? *snurrig*

Nå ja.. det löser sig alltid! :-) Det har jag alltid tänkt!

Inga kommentarer: