måndag 16 mars 2009

Sjuk


jag som trodde att jag skulle klara mig ett tag till iaf.. men inte.

I mitten av december drabbades jag av förkylning.. jobbat nästan 2v i sträck.
Sen vart jag sjuk i januari. Då åkte med bil ner till en kompis. Influensa al'a värre.
Nu är jag hängig igen, feber igår men annars ok. Lite ont i musklerna. mars...

Det brukar vara så där var tredje till var fjärde månad jag drabbas. och inte för att jag jobbar med barn.
Nu har det varit varje månad- borde jag fundera på vitaminer? jag käkar ju fil med "goda bakterier"... och annat som är bra för magen- inte mycket skräpmat.. Jo i torsdags, fredags och lördags blev det bara skräp... var inte hemma så mycket att jag hann laga nåt bra..

Nå ja.. är bättre idag, med 15 nya mail på 2dagar om förfrågningar hit och krav dit.. *suck* får jag vara sjuk ifred? *tycka synd om sig själv*

men nu kan ni störa mig igen, för nu är jag lite bättre.. ;-)

Inga kommentarer: